• Срокове и доставка, Връщане и замяна

      Условия за доставка

      След направена поръчка следете редовно e-mail адресът си. При успешна поръчка ще получите потвърдителен e-mail със съдържанието на заявката си и адресът, на който ще бъде изпратена. При предаване на поръчката на куриер отново ще бъдете уведомени чрез e-mail съобщение.

      Поръчки потвърдени след 12:00 часа се обработват на следващия работен ден.

      Поръчки потвърдени в петък след 12:00 часа, се обработват в понеделник.

      Цени и срокове

      За поръчки на стока транспортните разходи се заплащат от клиента. WWW.MODAITALIANA.BG работи с Еконт и Спиди.

      Цената на куриерските разноски с Еконт се изчислява автоматично с поръчката, като обикновено дори е по-малко от обявеното.

      Цената за доставка със Спиди до офис на Спиди е около 7 лв, а до адрес около 8 лв за територията на цялата страна.

      Клиентът заплаща цената за транспорт към Спиди. Например, ако Спиди таксува по-малко от 7 лв за доставка до техен офис, клиентът заплаща толкова.

      Срокът на доставка за цялата страна е съгласно условията на куриера. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.

      Връщане и замяна

      Условия при покупка на обувки

      Тъй като нашата основна цел е вие да останете удовлетворени от пазаруването при нас, ние ви даваме възможност да върнете закупените от вас артикули, в случай че сте сбъркали размера, цветът не е вашия, или не сте подбрали правилния подарък, ние от MODA ITALIANA ще направим всичко възможно, за да решим всеки евентуален ваш проблем.

      В срок от 14 дни, считано от деня на получаване на стоката, имате право да се откажете от направената покупка, ако по някаква причина не сте напълно доволни от нея. В случая имате два варианта:

      1. Да замените стоката с друг артикул или друг размер;
      2. Да ви възстановим сумата за съответния артикул.

      При избор на първия вариант ние ще ви изпратим новия артикул, според условията за доставка, а вие имате единствено ангажимента да върнете стоката, според условията за връщане и замяна на стока, описани по-долу.

      При втория вариант ние ще възстановим сумата на продукта в срок от 7 дни след получаването му при нас, съгласно условията за връщане и замяна на стока.

      Условия за връщане и замяна

      Бланка за връщане и замяна на артикул (изтегли),

      В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
      1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
      2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
      3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
      4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки. При връщане без замяна, клиента следва да възстанови сумата на транспортните разходи, с които е получил стоката, в случаите, в които същата е била за сметка на доставчика.

      Условия при покупка на стоки от сайта

      Право на рекламация

      Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
      1. констатирани липси;
      2. дефекти на стоката;
      3. несъответствие с обявения размер;
      4. несъответствие с обявената търговска марка.
      Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.

      При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
      1. заменяне на стоката с нова;
      2. отбив от цената;

      Съгласно Закон за Защита на Потребителите:

      Чл. 114 (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

      Чл. 114 (3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

      Съгласно чл.20, ал.3 от ЗЗППТ и БДС515-88, производителя определя 30 дневен гаранционен срок, считано от датата на покупката, за обувки, чанти и колани.

      Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен, размер или при установен фабричен дефект можете да предявявате като ни изпратите уведомление по E-mail. Становище по предявената рекламация ще получите на email адресът си в срок до 10 работни дни. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 работни дни.
      В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
      1. Запазен добър търговски вид - опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглабяна.
      2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
      3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
      4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
      5. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.

      В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.
      В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или писмо и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия
      Моля пазете товарителницата/разписката от куриера/пощата, докато не получим стоката при нас, тъй като не можем да поемем отговорност за загубени или непристигнали при нас пратки.

      За всякакви въпроси и рекламации, можете да се свържете с нас по посочените в „Контакти” начини.

      Стоки, закупени през сайта, не могат да бъдат връщани или заменяни в магазинната ни мрежа.

      Бихме желали да Ви уведомим, че цените в магазините за обувки и чанти от търговската мрежа MODA ITALIANA се обновяват непрекъснато. Възможна е поява на несъответствия между цените и наличностите на стоките в онлайн магазина и тези в търговската ни мрежа.

  • Последно разгледани
      • Copyright © 2024 Moda Italiana
      • При спор, който не може да бъде решен съвместно с избрания онлайн магазин, можете да използвате сайта ОРС. Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.